Bröllopet med mer...

Det har varit en bra dag, blev bjuden på lunch, thaimat i Länna-gott!
Efter jobbet var vi i Haninge centrum och letade sandaler till barnen, inte det lättaste, var inne i tre olika affärer och hittade ändå inga! Tydligen om det är till en tjej så finns det bara sandaler med hjärtan och Hello kitty på, det gillar jag INTE!
Det fanns ett par andra som var OK till Moa på stadium, men då var de slut i hennes storlek.
Till Neo hittade jag några UTAN Blixten McQueen på, men då var det Timberland och Ecco,
så de kostade över 500:-, jag tycker inte att ett par sandalen han han ha en sommar är värda så mycket pengar.
Din sko hade också sandaler åt neo, men inga som satt bra, de var jättekonstiga...eller så är det Neos fötter som är konstiga?

Vi åt pannkakor till middag, jag vet, det är ingen direkt middag så snart blir det fruktsallad som ett litet komlement till den dåliga middagen. Neo borde komma in närsomhelst (han är ute och leker med några kompisar)
19.30 tänker jag kolla på "Halv åtta hos mig" jag gillar det programmet. Jag har alldeles nyss gjort en av de tråkigaste saker jag vaet, nämligen betala räkningar, men nu är det gjort!

Det kommer bli en trevlig helg, på Fredag blir det middag och bio med tjejerna, "Sex and the city 2" skall vi se på Heron. På Lördag kommer en jobbarkompis dotter hit, vi skall vara barnvakt åt henne till på Söndagen, det ska bli jättekul, det är oftast roligare med fler barn, vi ska nog försöka leka ute en hel del.

I Lördags var vi ju på bröllop, det var en sån härlig dag, allt var så bra;

* Anna och Christian var så snygga
* Amanda var så duktig som sjöng för dem
* God mat
* Trevliga människor
* Härligt band som spelade
* Roliga tal och lekar

Det blev verkligen en dag att minnas! Tack för i Lördags!


Här står de och väntar på bruden







Millan hon har blommor i sitt hår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0