En rolig helg har passerat

I Fredags var jag och Neo på bio. Vi var på Heron city och såg på "Toy story 3"
Innan bion åt jag sushi och Neo åt Mc Donald´s  mat.
Vi åkte även en simulator på Heron, vi valde en bana där man åkte berg- och dalbana.




Coca-Cola, popcorn, chips och choklad. Proppfulla med onyttigheter var vi när filmen var slut.


I Lördags var vi ute en kortis på dagen.

Moa visar upp sitt rätta jag :-)


Lördag eftermiddag kom Helena hem till oss, hon var barnvakt fram till 04.00 på natten.
Tusen tack för barnvakt!

Vi skulle nämligen på 30-årsfest, en överraskningsfest för Carro.
Kortet ovan har vi en nykter karl på väg till Sköndal.


Chokladfontän hade de ordnat, lite jordgubbar till det, gott!


En Sebbe med storebror!


En snygg 30-årig Carro!


Mycket dans blev det.


Ett och annat att dricka blev det också...
Ja, sån himla lyckad kväll, god mat, god dricka, trevligt folk, mycket dans!

Nu ska jag gå och lägga barn. Karl är och kollar på hockey. Min plan för kvällen är duscha, sen kolla på 5:an.
"Desperate housewifes" och "Cougar town". 


Kommentarer
Postat av: Petra

Du får hälsa Carro nästa gång i från Petra. Vi gick i paralell klass i högstadiet

2010-11-18 @ 20:58:19
URL: http://misspetra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0