Träna och sola!

Nu har jag gjort smoothie, av vaniljyoghurt, banan och frysta jordgubbar.
Förberett inför kvällen, jag tänkte träna hemma, hoppa hopprep som uppvärmning och köra lite med bollen, lite mage bla. Klunka smoothie efteråt. Gymet på jobbet är stängt just ikväll för att vi skall ha något möte där imorgon och då ska de väl förbereda inför mötet ikväll.
Så jag får göra det bästa av situationen och träna hemma. I Måndags var jag och tränade på jobbet.
Efter träningen åkte jag och solade. Tänkte köra samma sak ikväll, efter träning-solning i Västerhaninge centrum.
Nu skall jag se till att Neos kompisar går hem till sitt, Neo skall göra läxa, sen godnattsaga för honom. Så hoppas jag att jag kommer igång och tränar snart...innan jag somnar...gud vad jag är trött. Inge bra!

Om Neo fortsätter att sköta sig i veckan och LYSSNAR (något han kan ha svårt för ibland...) så skall vi gå på bio på Fredag, och äta på Mc´Donald´s. Eller jag väljer nog att äta något annat men det går ju bra det med på den där foodcourten som ligger i Heron city. Hoppas det blir av, kommer bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0