Lördag

I Måndags var vi ju på "27 Club". Kändes bra att jag vann biljetterna och inte betalade för dem. För jag tyckte inte att det var så mycket att se, lite långtråkigt.
Men jag gillar Markus Fagervall och han sjöng Nirvanas låtar, det var nog det bästa.



I går, Fredag körde vi lite fashion-fredag med Urban chic som tema. Så det blev till att gå upp lite tidigare för sminkning...kul att få göra sig snygg ibland.
Tackar Madde för utlåning av sjal och Sebbe som lånade ut en T-shirt till mig!
   



Idag, Lördag åkte vi först till Haninge centrum, Sebbe skulle klippa sig. Jag passade på att handla lite röda detaljer till nästa Fredag. Då vi har tema "Glitter med röd accentfärg" på jobbet. Efter Handen åkte vi till Söder där vi gick på Spårvagnsmuseét och Leksaksmuseét. Det var inte särskilt stort, men det var lagom. Inte jätteroligt men rätt så skoj ändå.

Här prövar Moa på hur det är att vara synskadad.


Kul för grabbarna med flipperspel!


Moa prövar på att köra buss.


    
Inne på musee´t fanns det ett litet tåg man fick åka. (De två bilderna till väster)

Nu ska jag sätta mig på altanen och läsa lite, Sebbe spelar i spelrummet, Moa leker med sina dockor och Neo kollar på barnprogram. Läsning i solen, det är bra för min huvudvärk?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0