Tyck vad fan ni vill!

Den här låten...tyck vad du vill. Jag förstår om du tycker att jag verkar skum...gillar jag den här låten-på riktigt?
Åh, jag kan inte med ord beskriva hur glad jag blir när jag hör den. När jag gick i högstadiet i Södertälje hade jag den som ringsignal på mobilen, en syriantjej skickade den till mig. I några år nu har jag försökt hitta låten men det är inte det lättaste då jag inte visste exakt vad vare sig låten eller artisten heter.
Så i Måndags, på jobbet så nynnar en kollega på melodin och han ger mig namnet på låten!
Åååhhh, glada jag, tänker tillbaka på högstadietiden-kul!


Kommentarer
Postat av: Petra

vist blir man glad när mán hittar gamla godingar...

2010-10-13 @ 23:42:44
URL: http://misspetra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0