Många foton, lite text

Nu har jag inte bloggat på ett tag, över 100 kort i mobilen på två veckor. Här kommer några av dem;

Moa var jättetrött Lördag (tror jag att det var) för två veckor sedan. Låg i soffan och åt godis, råkade somna mitt i, trots att det fanns godis kvar i asken. 


Moa får sällskap av lite blomster, häcksax och belysning från Bauhaus.


Sebbe tar hand om häcken!


Jag planterade lite höstblommor som står på framsidan.


Plockade även in lite höst till köksön.


Världens bästa Sara (jobbarkompis) hade plockat kantareller åt mig! Jag var hemma och vab:ade i Tisdags och Onsdags då Moa hade feber, då gjorde jag kantarellcrepes till lunch, gissa om det var gott...


Min lillebror Jack var och hälsade på en dag.

Här har vi Neos farmor, Neo, Moa, lillebror Jack samt en kompis till Neo.


Nu är det som sagt höst och kallt är det, åkpåsen till Moa har åkt fram.


Jag är rätt så nyklippt, fick mig en liten lugg.


Även Neo har varit hos frisören. Här visar han upp en talang i att göra ful grimas.

Lillasyster försöker göra likadant.


Här har vi världens snyggaste nyklippta Neo, utan hårfärg!


Förra helgen var jag i Örebro och hälsade på Helena. Vi åt räkor, aioli, baguette och drack vin. Det var en jättemysigt Fredag och Lördag. På Lördagen var vi lite sega, jag var jättebakis, blir ju lätt det, men efter lite frukost och en dusch så promenerade vi genom stan fram till Örebro central och det var dags för mig att åka hem igen.


Sebbe och Moa kom och mötte mig vid Stockholm central, helt oanmält det var trevligt!


En dag, kommer inte ihåg när det var, eller jo, undrar om det var förra Söndagen? Så var vi hos Anna med familj och var barnvakt åt Andrea. Innan vi åkte dit var vi förbi Enskede IP och kollade när Amanda spelade fotboll.


Söt tigerunge.


I Fredags var det slipsdags på jobbet. Vi kör ju på våra tema-fredagar och i Fredags var det "Office-chic".


Igår (Lördag) slet Sebbe ner alla gamla tätningslister som satt runt våra fönster och satte upp nya.


Fasters fina Hilma. Igår var jag och barnen och hälsade på Kid, Jessica och Hilma. Hon har blivit stor nu Hilma, hela 4 månader.


En puss kanske?


Idag var vi hos Moas andra kusiner. Vi var barnvakt åt Andrea. Passade även på att bli bjudna på jättegoda kyckling-fajitas hos familjen Nyreröd/Persson.


Lite utelek. Aningen kallt om du frågar mig...







Gung-gung.

Jag sprang även runt med Annas och deras systemkamera, lite roligare att fota med en bra/riktig kamera.
Åh...jag vill ha. Måste bara ta och vinna lite pengar först så löser det sig :-)


Nu väntar tvätten på att vikas, hänga upp ny,
sen en varm dusch och kanske raka bort vinterpälsen man odlat på benen?


Kommentarer
Postat av: Petra

Jätte fina bilder. Hälsa familjen

2010-10-18 @ 20:09:42
URL: http://misspetra.se
Postat av: lolla

morning

häääärliga foton gillar att kolla på dom söta barnen och den söta mamman åxå :)) pappan ser åxå riktigt ok ut...hihihi....

och så kul att se lolla mössan...

kikar in till dig lite då och då för att kolla vad ni har för er.gillar din blogg

kram lolla

2010-10-19 @ 06:27:26
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0