Höstpromenad

Igår kväll kollade vi på "Snabba cash", jag gillade den, bra och spännande. Dock hade den kunnat sluta lite annorlunda, men den slutade väl som den slutade då det finns en uppföljare.

Idag:
Träning på SATS (där jag har sagt upp mitt medlemskap men får träna där till 6:e Oktober).
Promenad i Västerhaninge med Sebbe och Moa, gick till affären och växlade in rör med 50-öringar, handla lite och gick och röstade. Sen tog vi en liten omväg hem så att Moa skulle somna.
Hemma igen och jag lagade lite omelett med tomat och kalkon till lunch.

Rätt så mysigt att gå på höstpromenader...träden börjar bli såhär fina;


Nej nu får inte Moa sova längre, måste väcka henne! Men först skall jag föra över lite musik till MP3 spelaren, så kanske jag kan lyssna på den till och från jobbet denna vecka. Funderar faktiskt på att promenera istället för att ta cykeln eller bilen. Vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0