Livet

Det går upp och det går ner. Just nu är livet bra, och det tänker jag njuta av!


Nedan ser ni två av de bästa som finns...Moa häromdagen;



Idag var vi ute i lekparken en sväng







Moa hittade ett par glasögon...


Idol har ju satt igång igen, jag har dock endast sett två avsnitt (jag har varit duktig och tränat och gått långpromenad de andra dagarna), Sebastian som dök upp i Idol, honom blev jag så imponerad av för två år sedan när han var med i "Talang 2008". Då var han så liten och charmig, och sjöng jättebra! Han kommer nog att gå långt i Idol, tyckte det var synd bara att han hade en massa smink på sig...
Här ser ni ett klipp från "Talang 2008", då han var 14 år och jätteduktig om ni frågar mig.


Njut av denna Lördag!


Kommentarer
Postat av: lolla

morning

härliga ungar du har....

kul att se lolla mössan på Moa :))

har kollat lite sporadiskt på idol bara men gillar det programmet.

ha en fin dag

kram lolla

2010-09-13 @ 06:36:44
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0