Några saker jag vill dela med mig av...

Idag när jag stod nere i köket och fixade med middagen och Moa var på övervåningen och lekte,
så hörde jag ett duns. Moa ramlade ner för trappan, ända uppifrån ner till näst nedersta trappsteget. Jag blev jätterädd, Moa med som hon skrek och grät. 
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag ringde sjukvårdsupplysningen, jag undrade mest om jag skulle åka in med henne för säkerhets skull, men det var lugnt.
Det gick bra, hon har ett märke på hakan, och ett skadat finger, dock så kan hon röra fingret som vanligt så hon klarade sig fint, tur det!

Lördag skall jag och Sebbe först ut och äta någonstans inne i stan. Vet inte riktigt vart än, det återstår att se.
Sen skall vi till Göta lejon och kolla på "Blue man group", det ska bli mycket intressant! Det var min födelsedagspresent till Sebbe...
Barnvakt har vi, så sovmorgon på Söndag-lyx!
  


Måndag ska jag och Sebbe iväg igen, denna gång skall vi kolla på "27 Club".
Jag vann två biljetter genom jobbet, ibland har man tur.

Så här står det lite kortfattat om vad det är;
"Ni har säkert hört talas om 27 Club, den exklusiva samlingen musiker som alla dog när de var 27. Om klubben där legender som Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison och Kurt Cobain är medlemmar och som gärna kopplas samman med mystiska dödsfall, våld, droger och rock 'n roll. Nu berättas historien om 27 Club för första gången i Sverige, på Maximteatern i en musikal regisserad av Jonas Inde.
Medverkande i föreställningen på Maximteatern i Stockholm är Louise Hoffsten, Freddie Wadling, Jan Åström, Markus Fagervall, Conny Bloom, Matts Alsberg, Micke Nilsson, Peder af Ugglas och Jonas Inde."

Det var två saker att se fram emot.
Härnäst väntar tvätten, packa Neos gympakläder, sen lägga mig i sängen och läsa bok. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0