En kortis

Dålig uppdatering just nu. Och med detta vill jag nog mest bara tala om att jag lever...
Jag mår bra, för det mesta. Barnen mår bra. De badar tillsammans just nu. De får passa på för om dryga månaden har vi inte längre badkar, då är det dusch som gäller.
Jag längtar...längtar till min egna otroligt fina lägenhet.
Jag tycker det är tråkigt att blogga utan att ha med kort, just nu så vill inte min telefon synkas med datorn.
Så irreterande! Så jag lyckas inte föra över mina foton till datorn, måste försöka lösa detta snart.
Så jag kan komma igång med bloggningen.
Nej, nu ska jag snart plocka upp barn ur badet, Neo skall få läsa lite läsläxa, sen cyklar jag hem till Lisen på en kopp kaffe och lite snack, det blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0