En trevlig kväll på Söder

En lugn och trevlig gårdgaskväll.
Drog in till Medis efter jobbet, satte oss på Melanders fisk. Drack ett par cider, ja, satt och pratade ett tag, jag och fem till från jobbet, eller ja, Boel HAR jobbat hos oss :-)
Efter det gick vi och åt.
Chefen tipsade om ett ställe med stor uteservering som dock ligger lite dolt,
dit gick vi.
Precis som han sa, så låg det precis i närheten av Medis, man går in i en port till ett höghus, genar huset och på baksidan så ligger restaurangen, med stor uteservering där det fanns en hel del lediga platser- i solen.
Det var härligt att sitta där, jag åt rökta räkor med aioli.
Vi gick sedan vidare till Kvarnen, drack ett par drinkar och sen drog vi hem i tid.
Vilket känns helt underbart idag, att komma hem vid midnatt är något jag tackar för idag.
Har tagit mig lite sovmorgon. Ätit frukost ute på balkongen, kaffe med macka och smoothie med hallon och blåbär, mums!
Nu är Neo på väg hem, vi ska ta det lugnt några timmar. Jag tänkte väl sminka mig lite så småningom, äta lunch och sen drar vi in till stan. OM det inte börjar regna förstås, då hoppar vi kanske det.
Men annars är det stan som väntar med Stockholm cruising.
Och KANSKE att jag kommer att köra en amerikanare dit, beroende på om Björn hinner laga den.
I annat fall blir det tåg som planerat. 

Jag vet att inlägg utan bilder inte är lika roliga som inlägg MED foton.
Men det känns som att det blir lite dubbelt, för jag brukar ladda upp mobilfoton till facebook, och tänker att om man är intresserad så ser man foton där. Orkar inte ladda upp dem även här på bloggen.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0