Onsdagskväll

Vilken härlig Onsdag det har varit.
Jobb som vanligt.
Vi satt ute i solen hela lunchen, skönt var det.
På eftermiddagen så gick vi lite visning i fabriken, jag hade skrivit ut 7 sidor där det stod en massa användbar information om Coca-Cola och våra olika produktionslinjer.
Drog nytta av den informationen och förmedlade den till gästerna.
Hämtade Moa efter jobbet, hem och käkade lite middag, sen åkte vi till "Anna-Lenas stall".
Moa fick rida. Och hålla i hunden O´boy.
Moa slocknade på någon minut när vi kom hem.
Sen blev det lite skype med fina fina ♥
Neo och hans pappa kom förbi med kärleksmums, så nu har jag ätit onyttigt.
Men det känns helt okej, jag minns inte sist jag vägde så här lite som jag gör nu.
Inte för att jag bryr mig så värst mycket om vikten, utseendet bryr jag mig mer om.
Jag vill inte ha en gravidmage när jag inte är gravid.
Jag kommer nog aldrig få en helt platt mage, jag accepterar mig som jag ser ut nu.
Även om jag skulle kunna trimma till vissa delar av kroppen.
På tal om det så ska jag träna på lunchen imorgon.
Igår tränade jag också på lunchen. Tisdag och Torsdag, känns lagom.
Jag ser fram emot sista kvällen med Moa imorgon.
Blir det fint väder åker vi nog till Årsta havsbad och äter vår middag där.
Jag har sagt i princip varje dag den här veckan att vi skall dit, hittills har det inte blivit så.
Får se om det blir av imorgon.
Jag ser även fram emot denna Fredag.
Då åker jag inte hem efter jobbet.
Då drar jag in till den stora staden istället med lite trevliga människor :-)

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok.
Sen sussa sött och drömma mig bort i några timmar, drömma om hans närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0