Adjö julen.

Nu har jag plockat bort nästan alla julsaker. Utebelysningen får vara kvar ett tag.
Stjärnorna i fönstren har jag inte plockat bort alla än, men det tar jag en kväll i veckan.
Och granen med pynt skall bort.
Tomtar och julgardiner m.m. är iaf borttaget. Det kändes lite tråkigt att behöva plocka bort mysiga julen,
men jag är riktigt nöjd med hur köket och vardagsrummet ser ut med "vardagspynt" och vanliga gardiner :-)

Funderar på att lägga mig snart...typ nu. Ska ju upp tidigt imorgon.
Moas första dag på dagis efter 2 veckors ledighet. Och jag tänker fortsätta vara duktig och promenera,
då jag skall lämna Moa på morgonen så gäller det att vara uppe i tid.
Jag har iaf förberett och plockat fram kläder till mig, Moa och Neo.
Det underlättar lite på morgonen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0