Cosmonova

Imorse värmde jag upp genom att slipa Neos väggar, jobbigt för armar axlar och nacke.
Sen tränade jag på bollen, en sån boll ni ser på bilden nedan.



Sen hann jag inte med så mycket mer än en dusch och lunch innan det var dags att åka in mot stora staden till Cosmonova. Jag tyckte det var häftigt med 3D, dinosaurierna kom så nära en. Däremot var filmen lite långtråkig.
Ungarna tyckte ungefär som jag.
Men det var hursomhelst kul att hitta på något. Roligt att träffa Max som jag inte sett på ett bra tag.
Just nu är min lillebror Jack här, vi har ätit middag och skall nu dricka kaffe, inte Jack, nejnej, jag och Sebbe såklart. Ungarna käkar godis, till mig själv har jag köpt vindruvor...men jag lovar att Jacks Toffifee frestar...

Jack och Neo på tåget.



Jack och jag.

Imorgon har jag inga direkta planer, skulle vara skönt att hinna ikapp med smutstvätten.
Och så hoppas jag att jag och Madde kommer iväg på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0