Jag fattar inte!

Jag förstår inte hur de på msn-sidan kan skriva "Fergie skippar träningen" och att deras rubrik under de här bilderna är "På den privata terassen i semesterparadisetvisar hon upp kurvorna i en läcker guldbikini."



Jag undrar bara vart hennes kurvor är?
Om hon är kurvig...ojojoj, snacka om att jag är tjock och fet då.


Jaja, back to real life.
Neo är ivägskickad till skolan.
Jag tänkte sätta mig med kaffe och en macka medan Moa-tröttmössa fortfarande sover gott i våran säng.
Sen väcker jag henne så drar vi till Södertälje.
Det blir en härlig Måndag...
Just det ja, igår...det blev ingen träning...istället för träning blev det kladdkaka!
Hoppas jag är något piggare ikväll så att jag orkar ta mig till jobbbgymet och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0