Söndag

Vi åkte till Bauhaus förut. Hade en julgransåterbäring på 100:- som kom till användning nu.
Madde, jag och Moa var sedan ute på en promenad.
Här hemma ser det förgävligt ut. Dels för att Sebbe håller på med Neos rum, i och med det så står Neos saker lite varstans, i spelrummet, i hallen här uppe...
Jag har börjat plocka bort julen, men bara börjat. Jag har inte hämtat ner julkartongerna från vinden så det ligger lite högar med julsaker här och var.
Igår kväll fick jag ett ryck och städade ur "förrådet" under trappen. Det tog iaf en timme.
En del grejer som låg där skall upp på vinden. Så fort jag känner för att ta tag i det, än så länge så ligger grejerna i hallen där nere...Jag brukar få lite energi och motivtion av kaffe, så efter middagen och kaffet som följer maten så kanske jag tar tag i saker och ting.
Nu tänkte jag hänga lite tvätt.

Lämnar er med en skön låt, enligt min mening.
Den brukar spelas på gymet på jobbet, jag tycker att man kommer igång med hjälp av den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0