Stolt

Stolt över mig själv är jag, för att jag drog iväg och tränade idag.
Det blev inget Södertälje idag, bestämde mig då för att träna istället-duktiga jag!
Nu är Sebbe och Neo iväg till affären, de skulle handla något gott till filmen.
Själv håller jag mig till smoothie om jag blir hungrig/sugen på nåt.
Jag önskar så innerligt att jag lyckas hålla mig någorlunda motiverad till att inte äta en massa skit ett tag framöver...och att försöka röra lite på mig, även om jag inte kommer iväg och tränar så mycket så kan jag ju promenera istället för att ta bilen till jobbet.
Just det, filmen i fråga är "Karatekid", den nya, med Will Smith´s son som huvudrollen. Det är Neos val av film.
Vi hyrde tre filmer i en vecka på Ica Maxi.
Sebbe valde "Inception", den såg vi på i Måndags, väl gjort och genomtänkt film. Jag hängde till och med med i handlingen vilket jag inte hade några förhoppningar att göra efter vad man har hört om den.
Kvar att se sen är mitt val av film "Sommaren med Göran".

Imorgon är vi lediga, Sebbe ska iväg och bowla med syskon, själv vet jag inte riktigt vad man skall hitta på.
Röra lite på mig på ett eller annat sätt iaf. Eventuellt att jag skall vara barnvakt åt Andrea, det återstår att se.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0