Söndag

Jag har precis kommit hem efter en sväng till srv i Jordbro.
Kastade en styckad gran, två säckar med täckpapp och tapet, målarfärgsrester lämnade jag även in på tippen.
Det börjar nu se ut som ett hem hos oss igen.
Neos rum är färdigmålat och tapetserat. Måste införskaffa en gardinstång till hans rum...sen skulle det se väldigt bra ut med en platt-tv på hans vägg, det får bli i framtiden.

Igår var jag och tränade på jobbet, 30 minuter på crosstrainern och lite övrig träning, känns bra!
På kvällen såg vi på "Avatar", jag gillade den...fin film.

Nu ska vi snart dra iväg till Saras stall, Moa vill kolla på hästarna.
Sebbe ska till Skogskyrkogården och tända ljus.

Imorgon och på Tisdag är jag och Moa lediga. På Tisdag har vi inga planer men imorgon skall i till Södertälje och hälsa på Jessica och Hilma på förmiddagen.

Avslutar med foton;


30 min på crosstrainern, en stolt och halvtrött Millan.
Hoppas jag kommer iväg för att träna idag med, får se om det hinns med.

Helt själv på gymet, lyx!




En bit av Neos rum, förstå vad bra en platt-tv skulle göra sig på den väggen...



Bus-Fia på dagis. Måste säga det att Moa har lugnat ner sig betydligt mycket. Förut var det jämt en massa gnäll och tjafs. Men nu är det aldrig något gnäll på morgonen, väcker henne, sitter och tar det lugnt i soffan 5 minuter, klär på henne, fixar hennes hår, går till dagis, lämnar henne utan gnäll.
Förut var det skrik och gnäll vid varje moment.


Vad gör man annars så här års då?


Dricker en god latte med kanel :-)


Promenerar, här har vi Västerhaninge kyrka som jag fotade för en vecka sen
när jag och Madde var ute på promenad.

Nu; fiskgratäng till lunch, sen till Ösmo och klappa häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0