En deppig dag.

Usch vilken dag.
Känner inte igen mig själv.
Två gånger har jag gråtit idag.
Minns inte när jag grät sist.
Jag har mått så bra.
Inte idag, idag var något annat.
Av ingen speciell anledning.
Inget speciellt som har inträffat.
Men minns inte sist jag hade så här mycket tankar som snurrade runt i min skalle.
Det enda jag kan skylla på är att jag börjat med p-piller.
Det här känns inte ok, att känna sig nedstämd fast jag har inget att vara nere för.
Jag har för mig att jag hade typ en sån här dag i månaden förut när jag käkade p-piller.
Helt hemskt!
Det går liksom inte att styra över.
Hoppas på en bättre dag imorgon.
Sen kommer jag vara mycket vaksam om det blir såhär även nästa månad.
Då slutar jag med p-piller för så här tänker jag inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0