En första semestervecka avklarad.

Jag mår bra, det gör jag. Nu låter det som att jag försöker övertyga mig själv haha.
Jag mår bra och jag har det bra.
MEN jag tycker att det är lite ensamt.
Känner mig ensam.
Det är inte så att jag vill ha en sambo, jag trivs ändå på något konstigt sätt att bo själv, utan partner.
Och tänker fortsätta så ett tag till.
Men jag är inte van.
Var tillsammans och sambo med Matte ca 3 år.
Sen var jag sambo med Daniel ca 2 år.
Efter det Sebbe drygt 3 år.
Så jag är så himla van vid att hela tiden va någon vid min sida, och nu har jag inte det.
Alltså, jag är inte van vid att bo själv.
Det är en bra läxa för mig att få bo lite själv.
Men det är inte alltid så kul.

Nog om det.
Just nu är det semester som gäller.
Hade en otroligt mysig helg som inledde semestern ♥
Efter det har det handlat om att göra små dagsutflykter.
Vi har avklarat; Skansen, Höglundabadet, Lekvegas, Rudan och Nicksta.
Vi har haft vädret på vår sida.
Lite planer resten av semestern är Örebro, Kolmården och Gröna Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0