Cypern

Sitter på Starbucks på Cypern. Jag och Louise, lite lagom osociala just nu haha. Fan vad bra jag har det här, alla Nattas jobbarkompisar är så härliga människor. Vad kul jag har haft hittills. Nu har jag festat en hel del, varit ute 3 kvällar i rad. Börjar känna mig lite seg nu, sov bara 3 timmar inatt/imorse. Var ute och dansa och på väg hem badade vi i havet...vi har inte bara festat, har badat i poolen, grillat, åkt iväg till en fin strand, kollat in en kyrka under jorden...nu har jag varit här halva tiden, den andra delen av min vecka här blir nog betydligt lugnare då natta jobbar from tisdag. Det ÄR skönt här och jag slappnar av. Men det finns tid till att tänka och grubbla också...och jag tänker väldigt mycket på barnen (och mina jobbarkompisar!), känns skumt att vara då långt ifrån dem. Men jag vet att de har det bra och jag är snart hemma igen. Så jag ska njuta till max av min resa. Snart kommer natta hit till Starbucks, då ska vi sätta oss och äta middag nånstans. Säkert en hel del felstavningar då jag skriver på mobilen och det är lite kämpigt. Men bortse från alla felstaverier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0