Letar lägenhet.

Huset är sålt, skönt! Samtidigt så börjar jag känna stress. Måste ju ha nytt boende. 25:e Maj flyttar den nya familjen in i huset, då måste vi vara ute därifrån.
Var på en visning idag, vet inte vad jag ska tycka och tänka.
Den var väl ok, inte så mycket mer än så. Skulle kunna köpa den om den inte stiger i pris, den ligger där jag vill ha lägenhet och det är rätt storlek, man kan ju måla och fixa iordning den.
Jag blev inte direkt stormförtjust, samtidigt som jag inte vet om det finns tid att vara kräsen?


Det var det jag kände för att dela med mig av idag.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 11:08:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0