Status

minuslistan idag har vi magkatarr som innebär illamående och magsmärtor.
För att lindra magkatarren och försöka se till att den inte bryter ut på allvar dricker jag inget kaffe, har varit utan kaffe sen igår förmiddag, vilket i sin tur leder till huvudvärk.
3 alvedon hittills har gått åt under dagen för att lindra huvudvärken, blir nog snart en fjärde för värken är tillbaka.

Bilen har vi inte fått såld än.

plussidan idag;

* köpare på huset! Budgivning pågår, vi hade ett acceptpris på 2.450.000:- just nu ligger budet på 2.500.000:-
* HTC desire hd kommer till mig inom 2-3 dagar då jag har förlängt mitt abonemang (jag kommer att bli alldeles tokig de första dagarna med telefonen, innan jag vänjer mig och har lärt mig den).



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0