Sebbes flyttdag

Skumt livet känns just nu. Jag sitter i vardagsrummet och äter fiskgratäng direkt ur pappförpackningen. Gaffeln, den rotade jag upp från en kartong. Sitter i soffan och äter för köksmöblerna, de är sålda. Alldeles tyst är det för tv:n har Seb tagit med sig och Moa ligger och sover bakom mig i soffan...därav tystheten. Jag kom ju på att det är söndag och på söndagar är det "Big Brother", så jag måste bära ner min tv från övervåningen, för där uppe finns det inte längre någon soffa. Idag har jag kört Sebbes flyttbil. Endast mina saker är kvar i huset. Imorgon flyttar jag, men redan idag ska jag förbi lägenheten, de höll på städa ur den och undrade om jag kunde komma förbi och kolla vad jag är intresserad av att de lämnar kvar, så de inte kastar dessa saker...så vi går se... Jag är lite avundsjuk på alla som har möjlighet att njuta av den underbara solen idag. Men-det kommer fler tillfällen för min del. Nu väntar lite mer arbete, köra saker till SRV och lämna hyrbilen. På tal om den är jag riktigt stolt över mig själv som klarar av att köra en sån stor bil alldeles galant! Önska mig lycka till imorgon... Jag önskar dig en fortsatt underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0